Gott Och Blandat

Fredags Avsnitt Med Bibelgänget #46

Hejsan! Nu är det fredag igen! Har tyvärr inte hunnit att skanna nya serier / målningar denna vecka. Men ska försöka hinna inför påsken. Annars får ni se något nytt veckan efter. ^_^

 

Mer fakta om serietecknaren Ellen

Är barnkär 🥰
Är uppvuxen i en stor kristen familj.
Min finska släkt från mammas sida är stor.
Favorit färg är blå och vit.

Jag kommer ihåg rätt mycket saker. Speciellt årtal när man var på semester. 🌼
Jag gillar att fotografera. Har beställt en ny kamera, som kommer slutet av april.
Älskar rävar, hundar, katter. 🐶🦊🐱

Blir lätt åksjuk och sjösjuk. 🤢
Tror inte på stjärntecken och sånt.

Kräsen när det gäller mat. Det ska vara lätt att tugga. Haha!.
Jag gillar inte smink, utmanade kläder, hårdrock som man inte hör folk sjunger ( skrik hårdrock) Mörka saker, annat skumma saker. 🫥

Har pluggat på estetiska programmet på gymnasiet, 4 års utbildning.
Har pluggat på Sjöviks folkhögskola.

Nu kommer jag inte på något mera att skriva om. Har ni frågor, så ställ gärna. 😅

 

 

Bibelord: Var alltid glada, be oavbrutet och tacka Gud under alla livets förhållanden. Detta är Guds vilja med er i Kristus Jesus. 1 Tessalonikerbrevet 5:16-18

 

🎵 Fredags musiken🎵

Vi ses nästa vecka! :3
kram!