Sparad i Konst/serier

Glada nyheter!

Hej! För en vecka sen, så hände de nåt roligt. Snacka att man är glad!! Jag som är ett Mumin-tokig brud.. ❤ Har blivit en av som tar hand om gruppen! 😀 ❤ Ihh! Kolla in vad de står på min sida! ❤

Denna grupp har jag och några hand om

Har lagt upp lite av mina bilder – https://moominfriends.deviantart.com/
Och inte nog med det. Jag följer en tjej/kvinna (osäker åldern är) på deviantart.. Och hon håller på en fanart till mej! ihh! ❤ Mej och henne.. Hon gillar Snusmumriken väldigt mycket. medans jag gillar Mumin väldigt mycket. 🇫🇮️
Hon kallas för Snuffy på deviantart.. Snuffy som hon kallas.. kommer ifrån Norge.🇧🇻️ Men förstår inte så mkt svenska.. tyvärr. Så jag får skriva engelska till henne. Men de gör inget. Jag tränar hela tiden, med min engelska stavning. Hehe! 🇬🇧️ Alltid roligt att följa personer, som har samma hobby som en själv.

 

Och så här fint blev målningen! ❤ https://snuffy-art.deviantart.com/
Jag gjorde lite fanarts till några på deviantart. 🙂 Så de var skoj! De uppskattade mina serier/konst!  Ha en fin dag allihopa!
kram! ❤

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

Kommentera

